En kille som älskar att tvätta och städa

Det gick snabbt att åka till sjukan och lämna proverna och kryckorna. max fem minuter allt som allt faktiskt(minus bilfärden, fast den tog inte mer än fem min t.o.r. heller så tio minuter var jag nog hemifrån=) ), och då är det ändå att åka hiss tre våningar upp och sedan ner igen, sen ut och gå en bit för att komma till akuten(där kryckorna var lånade).
Men jag klagar inte, då får jag massa tid över. Den tiden borde jag spendera till att plugga, men jag tror att jag tänker diska och städa istället. Jag är trött på att vi är som två grisar och aldrig kan plocka rätt efter oss. Det håller liksom inte, usch vad jag hatar mig själv ibland. Allt skulle vara så mycket enklare om man tog rätt på skiten på en gång istället för att samla allt på hög.

Säger som tjejen i reklamen för svenskfastighetsservice eller vad det nu är.
"och en kille som älskar att tvätta och städa"
Fasiken vad bra det skulle vara : ) fniss


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback