gaah

Jag kommer aldrig i gång med pluggandet, alltid är det något.
Nya datorn har kommit men får inte igång internet på den, inte heller de program jag behöver till kursen.
tur att jag har en förstående lärare, jag får göra så gott jag kan till uppgiften på Fredag och så får jag komplettera det senare. och det är ju bra, så slipper jag gå med hjärtat i halsgropen och känna mig ihjälstressad över det.
Det var jobbigare att plugga två kurser samtidigt som man jobbar än vad jag trodde. Ändå så är kurserna bara på 50% tillsammans, och jag jobbar kanske 60-65% någonting.

Sökte även bidrag från CSN idag, som Emelie sa igår, det är ju mina pengar så.
Tror inte jag får det att gå i genom dock eftersom jag tjänar rätt mycket men försöka duger ju.

Jag är trött på allt för tillfället, varför ska det bara krångla?

Läkarna kommer inte fram till vad det är för fel på mig.
Jag har inte magsår/magkatarr, jag har inte cancer, jag har inte någon annan bacillusk i magen, jag är inte allergisk mot något som t.ex. gluten, laktos och sådant där.
Men v a r f ö r har jag då så ont i magen jämt?! Det är ju inte normalt, så något fel måste det ju vara.
Nu har jag frikort hos läkaren så nu ska jag utnyttja det ända till mars, ska springa dit för minsta lilla. Måste ju få valuta för pengarna ju.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Läsa min andra kurs eller åka nånstans och få tankarna på annat håll?
Känner att jag bara oroar mig för den andra kursen hela tiden så tror inte att jag skulle kunna koncentrera mig på en av dem bara.

Så det blir nog Degerfors en sväng, kanske Karlskoga och Persson har tid kanske.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback