helgen

Tänk att dagen slutade så otroligt fel sist jag skrev, men det vände sig till något otroligt bra istället. Det bästa. Det känns så otroligt bra.


Igår var jag hos Elin på hennes födelsedagsfest. Nykter dock. Skjutsade in fyra glada tjejer till statt och sen for jag hemåt till mig älskade istället. Jobbar idag så jag hade ingen lust att följa med ut. Men det var roligt hos Elin. Hon är så go den där människan.

Idag jobbar jag 12-20, det kan bli jobbigt eftersom folk har fått barnbidrag :S
Sen efter det blir det bowling med Jenny och Fredrik troligtvis. Kommer nog vara trött men det är kul att göra något ibland också. Sen blire nog vidare ut skulle jag kunna tro fast jag håller mig någorlunda nykter idag med eftersom jag jobbar imorgon också. Orkar inte ligga bakis, sparar mig till nästa helg då jag ska ut med Jenny och Elin i Karlskoga.


Nej nu äre nog dags för lite frukost.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback