Lack of motivation

Borde verkligen plugga järnet alltså. Jag lovade mig själv att göra toppen resultat på tentan i December och jag känner ju mig själv. Det där med plugg, läsande och lärande teoretiskt är inte riktigt min grej, så om jag ens ska kunna klara det så måste jag daska till mig i rumpan och sätta i gång nu.
Det är lite svårt att kombinera jobb, skola och sin älskade så att allt får sin rättvisa tid. Det är bara jobbet som jag har fasta tider på och det enda jag sköter som jag ska.
Jag har så dålig självdisciplin och jag som tänkt börja träna också. Gaah, hur ska jag ha tid och motivation till det?
Träna och min älskade är ju visserligen big times roligare än både plugg och jobb så kanske kan jag sköta mig på det också. Man får ju också mer ork och känner sig piggare och gladare när man tränar så det kanske skulle kunna ge mig pluggmotivation, om något kan det.


Nu blir det i alla fall en dusch.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback