mammig

Jag har verkligen varit riktigt mammig de senaste dagarna och jag har inte ens kunnat ringa henne. Hon har varit i London och haft det trevligt. men idag så äntligen fick jag prata en stund med henne och nu försvann halva min förmiddag som jag skulle ägna åt pluggandet.
Jag har förövrigt verkligen kört fast i digital kursen just nu. Jag fattar ingenting =S
Det blir inte som jag vill att det ska bli så jag tror jag ger upp för idag och tar nya tag för att lära mig det imorn. Man får ändå inte in någonting om man kör fast sådär.


Läskigt igår efter jobbet också.
Ringde M för att han hade ringt. Hade funderat ut under tiden jag jobbade att jag skulle laga lite god mat tills han kom hem efter bandyn han skulle på. När jag sedan pratade med honom så var bandyn inställd och han sade vad han hade som matförslag.
Vi hade tänkt EXAKT samma sak, ris, kotlett och kantarellsås.
och det hör inte till vanligheterna att vi äter det, det är därför det var så läskigt.
Så sagt och gjort så gjorde vi det till mat och det var supergott.
Sen så köpte jag med den så omtalade Ben&Jerry glassen, Chocolate Fudge Brownie och vi delade på den i soffan framför Desperate Housewives, underbart! Glassen var en smakupplevelse utöver det bästa alltså.
Den var inte billig, men värd varenda krona!

Nu ska jag äta lite ost och kex, sen ska jag försöka läsa och översätta lite och sen blire lite mat och jobb.
Direkt efter jobbet så hämtar M mig och vi åker till hans mormor som fyller 73 idag, grattis!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback