Shrek the third

Igår jobbade jag en sväng, och jag blir verkligen trött på det där stället ibland.
tänk om man någon gång kunde få lite uppskattning för allt man har gjort och för all tid man har spenderat där istället för någon annan stans, men icke.

Sen efter jobbet kom min älskade Elin hit och vi tog bilen till Karlskoga för att njuta av lite god mat på Café Paris.
Sen for vi till Degerfors och bruket där hon svidade om till karate kläder och posade inför tidningen.
Hon och två tjejer kom två i en lagtävling i Umeå i Söndags. Grattis till henne för det, och för att hon även fyllde arton i Söndags och för att hon klarade uppskrivningen med god marginal igår!
Sen åkte vi hem till henne och slog på Shrek the Third.
Haha jag älskar såna där filmer alltså! Jag kommer aldrig växa ifrån Disney och teckat/data animerat. That's my thing =)

Idag har jag ont i magen och stannar hemma från jobbet. Får se om jag istället kan få ordning på datorn så jag kan göra min uppgift som ska vara inne på Fredag.


Blev glad när jag vaknade och slog på datorn, Marcus hade ritat ett stooort hjärta på anslagstavlan och skrivit lite. Det är sånt där som värmer nu när det börjar bli kallt ute. Det är sånt som gör att jag kan le stort trots att min mage dödar mig just nu. <3


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback