Sola i Karlsta

Sola i Karlsta

Jag är en morgontrött person, usch vad jobbigt det är att gå upp speciellt när det är grått och regnigt ute.
Idag borde jag verkligen plugga stenhårt men det blir Karlstad med Elin istället. Måste ju ta vara på sin lediga tid ibland. Men sen är det skärpning, nu när jag får CSN bidrag så måste jag ju verkligen göra skäl för att få det också. och detta genom att plugga och klara tentan sen. Måste bara få ordning på skrivaren!
Som vanligt så funkar ingenting på Vista, I hate it!
Men får väl se om jag kanske kan få igång den snart, skulle verkligen behöva skriva ut lite viktiga grejer som skulle hjälpa mig i skolarbetet.


Nej nu blir det frukost och dusch. Sen Karlstad, sen sola kanske, och sen dans =)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback