[plugghest]


Äntligen har det löst sig, efter två veckor, med skolan och kurserna jag ska gå.
Så nu har jag beställt kursmaterial och kikat runt på kursplaner osv.
Kommer ha en hektisk vecka framför mig.
Den ena kursen har en inlämningsuppgift redan den 12e oktober, och för att ens kunna börja med den måste jag ha den nya datorn som borde komma idag eller imorgon. Sen måste jag även ha tre program nedladdade för det och det kan ju ta ett tag. så jag kommer vara datanörd ett tag framöver sen. Uppgiften görs nämligen på datorn helt. Det ska bli roligt, hoppas bara att det blir bra.

Den andra kursen tänkte jag nästan hoppa av men nu är jag pepp på den igen och jag ska plugga så hårt att jag kommer vara bäst på tentan sen! =)

Blev lite suris igår när jag läste lönespecen.
Hade inte fått några pengar för semestern jag hade!
Fick ju ingen semesterersättning utan skulle få den som dagar istället och då trodde jag självklart att den veckan jag var ledig i början av augusti skulle bli betald. men icke. Visserligen fick jag ut 11000 cirkus, efter skatt, så jag klarar mig gott ändå. Sska väl inte klaga, nu har jag ju tio semester dagar att ta ut istället och det kanske är skönare. men det är surt när det är något man har räknat med. morr.


Nej nu ska jag bli lite snygg sen ska jag träffa Jenny sötnosen.
Sen är det jobb som vanligt.
Slog förresten personligt rekord igår när jag stängde, stämplade ut 22.29!
Brukar alltid bli 22.35-22.40 eller något.  =)
Som om ni egentligen bryr er men jag tyckte det var kul. hehe.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback