arg som ett bi

Jag måste bara få ur mig lite som stör mig något enormt!
Jag har nu inte jobbat sen jag kom hem från Portugal, de vet om att de gärna får ringa mig men det gör de inte.
Men igår ringde en väldigt "fjäskig" kassaledare (saken är den att senast jag pratade med henne var hon väldigt kort mot mig, antagligen för att jag ska jobba på annat håll sen) och ville att jag skulle stänga i helgen.
Snäll som jag är så sa jag att jag kunde. Men innerst inne så känner jag att de bara utnyttjar mig.
Jag vill ju ha pengarna (jag skulle ändå jobba i helgen).
Är egentligen inte sugen på att jobba till halv elva fredag-lördag-söndag, men som sagt. det blir minst krångel för dem då så jag var snäll. Nu får vi se hur mycket jag får tillbaka på det nu.
Trolitvis ingenting, för det är så det fungerar där uppe.
Alla ska ställa upp minsta sekund, men det är inte alls samma sak tillbaka...

så nu har jag fått det sagt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback