Ensam kväll

Värdelöst att få sitta ensam hemma en lördag kväll. . .
Men jag har i alla fall insett att jag klarar mig bra själv och om M inte följer med mig till Borås i höst så flyttar jag nog själv. Vem behöver någon som aldrig är hemma ändå?

Jobbet gick ganska fort idag, massa underbaringar var där och gjorde så att tiden gick.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Sitta här och uggla eller vänner i sängen, ensam?


Tror jag har bestämt mig för den gula klänningen. Den kommer jag kunna ha användning av annars också.
Den blåa (ja Magnus, tyvärr den är marinblå inte svart;) ) känns lite för dyster för ett bröllop. Dessutom så är gult sketasnyggt om man har en snygg bränna, vilket jag har planerat att jag ska ha då så ;)


Någon som vill underhålla mig en stund??

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback