Eric Clapton - Tears in heaven



Okej, det finns fler låtar än Mraz som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Speciellt denna, som jag tillägnar min mormor. Den spelades på hennes minnesgudstjänst för nästan sju år sedan.

Jag har i år bestämt att vi ska ha mitt födelsedagskalas på hennes födelsedag.
Jag firade den alltid med henne förut eftersom vi fyller så nära varann (11e och 14e), på detta sätt så får jag i alla fall en del av henne med mig även i år. Ska börja dagen med att åka ned till hennes grav med en stor bukett rosor.
Det är otroligt hur man kan sakna en person så otroligt mycket.
Hon fattas varenda dag i mitt liv. Tänk vad mycket hon missat...
Alltid när jag tänker på henne eller lyssnar till denna låt så reser sig håret upp på mina armar. Jag tror faktiskt att det är hon som är i min närvaro då.

Kommentarer
Mizca säger:

Ja, fy fan. Det är fruktansvärt. Jag synar ju väv och använder ögonen hela tiden och det är rätt påfrestande, men i slutet av nästa vecka får jag mina terminalglasögon =) Hoppas det blir bättre då.

2008-04-30 | 18:39:11
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Mizca säger:

Ja, fy fan. Det är fruktansvärt. Jag synar ju väv och använder ögonen hela tiden och det är rätt påfrestande, men i slutet av nästa vecka får jag mina terminalglasögon =) Hoppas det blir bättre då.

2008-04-30 | 18:39:46
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Mizca säger:

Vad synade du för nåt då?

2008-04-30 | 18:56:37
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback