Fredag!

Det är fredag och jag sitter just nu påmind om vilken helvetesnatt jag hade.
Jag vaknade någongång sådär sömndrucken så jag knappt visste vem jag var och nacken den värkte något så enormt och djävulskt så att jag knappt kunde röra mig. Hur jag någonsin lyckades lägga mig ner igen och somna är ett mysterium. Nu värker nacken mer än tidigare och det är just snyggt inför resan med bil och flyg imorgon. För det kommer ju verkligen inte förvärra det, eller hur?!

Nej nu ska jag inte vara så negativ, vi åker ju som sagt i morgon så jag har all anledning till att le och vara glad. Fixade också ledigt från jobbet idag så att jag kan fixa det där sista inför resan.

Åker em sväng till Karlstad för att se om jag hittar sollotion för ansiktet där, apoteket här hemma hade bara en superstark och det vill jag inte ha. Sen så behöver jag ha lite nya tights och sånt där.
Men med våran tur så regnar det nog i Portugal till veckan, det brukar vara så. Enligt vädret så kommer det vara kraftigt regn måndag-tisdag så jag är beredd.
Jag åker inte för solens skull utan för att få komma bort ett tag och släppa allt för en vecka. Det ska bli så underbart.
Vi ska äta toast och dricka cappuccino, dricka massa caipirinhas och bara vara.

I natt drömde jag om garderober och kjolar i massor, det var en tråkig verklighet att vakna till när ingen av de där kjolarna faktiskt finns på riktigt.

Efter resan ska jag försöka rycka tag i bloggen lite, jag är urbota trött på designen alltså.


/A


Kommentarer
Michelle säger:

Hej, jag tänkte bara fråga en grej. Har du fått bikinin som du vann hos Modeakuten? Jag vann en den 17 mars och har inte fått den än.. Undrar hur det ligger till för andra.

2008-04-04 | 10:32:37
Bloggadress: http://michellebeit.blogg.se
Michelle säger:

Ja ok :) Blev lite fundersam för jag beställde även en piercing den 19 mars och den har jag betalat och jag har inte fått den ännu, då blir man lite sur.

2008-04-04 | 10:42:30
Bloggadress: http://michellebeit.blogg.se
Michelle säger:

Tack för hjälpen :D

2008-04-04 | 11:00:39
Bloggadress: http://michellebeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback