Hemtex

114636-268

Första "riktiga" dagen på Hemtex idag. Fick lära mig massvis med saker och det är mycket att tänka på men jag tror att, eller nej, jag vet att jag kommer klara det galant!
Det var väldigt roligt i alla fall. Lite skillnad på en stormarknad som Maxi.
Man får lite mer tid för kunderna och kan hjälpa dem på ett sätt som jag tycker bättre om.
På maxi vill kunderna mest att det ska gå så fort som möjligt.
Trevliga arbetskamrater har jag också. Bara en jag inte träffat hittills.

Nu ska jag käka lite och sen ta mig en powernap tror jag, migränen är på gång igen.
Senare blir det biltvättning & städning för fulla muggar, vi har besiktning 07.00 imorgon bitti :S

/A

Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 | 16:08:00
Bloggadress: http://www.jessi.se
Jessica Anshagen säger:

Sorry var inte meningen :)

2008-04-22 | 16:17:01
Bloggadress: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback