Sidetrack

Det är sjukt, det är snart maj. Tiden verkligen flyger i väg vad man än gör. Snart fyller jag ett år äldre.
Jag får emellanåt lite åldersnoja. Jag vet att 22 inte är någon ålder att fylla, jag har mycket kvar av livet.
men samtidigt är det så mycket som jag faktiskt vill hinna med innan jag sätter mig till ro och skaffar barn och sådär.

Jag vill
- läsa till butikschef i Borås 3år  (vill dock inte flytta dit hur nu det ska gå)
- ut i Europa och tågluffa runt och se mig omkring.
- Öluffa i Grekland
- Se mig omkring i Thailand
- Ta dykcert. i Australien eller Egypten.
- Hitta eller bygga det perfekte huset intill vatten

Min långa resa har bara börjat.

Det är skönt för M, han är färdigutbildad i sommar om han inte väljer att ta magister också.
Själv har jag inte kommit nånvart trots att det nu är tre år sedan vi tog studenten.
Visst har jag meriter som väger tungt, men . . . jag vill mer än så.


Oj, det blev visst inte alls det jag skulle skriva om :S
Ibland hamnar man på sidospår.
Skulle egentligen bara skriva att tiden går fort och snart är sommaren här!
Längtar tills jag kan gå barbent utan att frysa och alla mysiga sommarkvällar.


/A

Kommentarer
therese säger:

Näe, inga planer än så länge, sambo duger bra :)

Jag håller med dig, tiden går fort, otroligt fort. Men du har ju all tid i världen på dig ;) Fast visst man vill ju inte va för gamal heller när man ska skaffa barn. ;)

//Therese

2008-04-29 | 11:21:32
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
Mary säger:

Jag hade sjuk åldernoja förra året när jag fyllde 22. Men iår hade jag ingen noja alls. 23 kändes på nått konstigt sätt bättre! Haha... Krya på dig!

2008-04-29 | 21:15:32
Bloggadress: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback