Tävling

114636-238

Maria har en tävling där man kan vinna en(flera) Goodiebag
"Den kommer innehålla massor med smink, maskara, ögonskuggor, läppglans, läppstift, ögonbrynspenna, eyeliner och mycket annat.. Den innehåller även smycken, örhängen, halsband, armband, sjalar m.m.
Goodiebagen innehåller även massor med rengöringsprodukter, serum, ansiktskrämer både dag och natt, ögoncreme. Bodylotion, schampoo och balsam, bodyscrub, badsalt och massa annat!"


Detta är precis vad jag behöver nu när jag ska sminka Elin till hennes studentbal och Jessica till hennes och min brors bröllop! Själv äger jag inte spciellt mycket smink och har inte heller råd att köpa en massa.
Skulle alltså inte kunna bli bättre om jag kunde ha turen att vinna den.
Vill ju trotsallt att de ska se sitt bästa ut på sina speciella dagar!

/A

Kommentarer
Lina säger:

vilken kul tävling!

2008-04-01 | 17:19:12
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback