Tisdag 29e April 08

Är lite mer piggelin idag än igår. Benen orkar bära mig i dag.
Däremot gör magen ont och krånglar på mig och jag har ett öra som är dubbelt så stort som det brukar och gör förbaskat ont. Tror jag har fått en finne eller något sådant inne i hörselgången och att det är den som gör detta med mitt stackars öra. Det kliar och gör verkligen vrålont. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med det, har sovit skitdåligt i natt. Sover helst på den sidan också såklart.

Ska försöka jobba idag, känns som sagt otroligt jobbigt att behöva vara sjuk bland de första dagarna på ett nytt jobb. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen bara.
Det bästa vore att försöka hålla i gång och göra något innan jag börjar, för lägger jag mig i sängen känner jag mig nog bara mer dåsig. Det negativa med att hålla i gång är att jag kanske tar ut alla krafter jag har innan jobbet då.
Svårt val faktiskt. Men tre timmar borde jag stå ut, det tror jag allt. (hoppas)

Skulle vara skönt med en promenad, vädret ser rätt gôtt ut men det tror jag inte att jag orkar.
Jag och Linda skulle planera våran fest idag innan vi började jobba, får se hur det blir med det.

/A


Kommentarer
therese säger:

Klart att man får se sina syskon på bröllop, eller ni kanske inte har så mkt giftermål i släkten? -Därför du trodde att han inte skulle gifta sig ;) ?

Hmm, verkar nog vara influense, baksmälla brukar väl bara sitta en dag typ :P.

Ja migrän är ett helvete måste jag säga!

2008-04-29 | 10:04:56
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
Karin säger:

nä bodde lite utanför men tog bussen dit:)

2008-04-29 | 10:31:15
Bloggadress: http://karinolofsson.se
therese säger:

Aha, där ser man. Då är du en glad faster nu då ;). Dags för dig med snart kanske med bröllop o barn o allt? :)

2008-04-29 | 10:52:37
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback