Tisdag

Idag skulle jag egentligen på en annan arbetsintervju men eftersom jag faktiskt tackade ja igår så sa samvetet nej. Alla andra tyckte jag skulle åka dit i dag i alla fall men jag hoppade över det. Det ska bli skönt att få jobba här i stan och slippa åka till Karlstad i sommar som jag annars skulle få göra.


I eftermiddag ska jag till maxi igen och jobba, men jag måste åka dit redan snart för att prata lite med Lisa angående resan för det första och sedan att jag fått jobbet och hur jag kommer jobba framöver.
Tänkte att jag ska förösöka få jobba lite extra på maxi också kanske.

Så nu blir det en hopp in i duschen, sen ska jag försöka planera lite för vad jag behöver köpa med inför resan också.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback