Torsdag 24e April

Wiie, imorn kommer lönen, den är efterlängtad, haha.
Tråkigt nog så blir det mest att betala räkningar och sedan bums in på sparkontot.
Men det är alltid trevligt att veta att det finns pengar.
Ska försöka spara så mycket som möjligt så kanske vi kan komma i väg på en Europatripp redan till hösten. Jag tror ju inte riktigt på att det kommer ske men drömma kan man.


Idag är det jobb på hemtex 13-18. Ska bli intressant och se vad man gör när man stänger butiken och sådär.
Sen har M nog maten framdukad när jag kommer hem <3
Efter det tar vi på oss träningskläderna och beger oss till gymmet.
Sen blir det tidigt i säng, får bli att titta på efterlyst och insider i sängen och försöka somna.
Imorgon börjar jag nämligen 6, och jag är inte morgonpigg.
Men jag ska vara med på inventering på hemtex vilket jag tror är bra för då lär jag mig lite mer av vad vi har, vart saker finns och sådär. Sen slutar jag 10. Riktigt nice. Kanske blir en tur till gymmet då om jag inte är alltför trött.
Sen blir det en tur till Karlskoga, kika om H&M där har chinosen, träffa Jenny och lite sådär.
Sen börjar jag 17 på maxi. Så imorgon är det verkligen fullt upp hela dagen.

Jag har fortfarande en enveten huvudvärk som inte riktigt vill ge sig men jag är envis och ska försöka besegra den om jag så måste ta till tabletter. Vill vara pigg och alert på jobbet sen.

/A

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se säger:

ja först kommer lönen som är efterlängtad, men sen ska lala räkningar betalas och då är man fattig igen :P

2008-04-24 | 10:46:23
Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback