Torsdag!

Veckan springer i väg nu, det gillas för snart är det Lördag och då åker vi till Portugal =)

Igår jobbade jag 9-16, mådde fruktansvärt dåligt och hade en knepig huvudvärk, kändes nästan som hjärnskakning men det kan jag omöjligt haft. Visserligen slog jag i huvudet på jobbet i söndags men det kan inte komma så många dagar efter.
Efter jobbet låg jag och M en stund på sängen och pratade lite, det var mysigt.
Sen åkte han till sin mormor och morfar och jag vidare till Degerfors.
Där fick jag cirka 160 Euro av min mor, jätte snällt för jag kommer inte behöva lägga ett öre själv därnere.
Har nu 210 Euro, vilket nästan är 2100. Perfa! Vet ju att den mesta maten inte kommer betalas ur våra plånböcker så.
Sen solade jag och min mor, vill ju inte vara helt likblek ;)


Idag blir det jobb 14-20.30. Ska försöka se om jag kan byta bort mitt pass imorgon, blir för sent att sluta 21 när man ska åka vid sex på Lördags morgonen. :(
Så antingen ger jag bort det eller ser om jag kan börja tidigare. Det ordnar sig sen.


Jag har något fel på mitt ena öga tror jag.
Har i minst en månad nu haft en svårt prick som följer synen, väldigt jobbigt.
Samma öga har jag även haft en röd irriterad fläck i ännu längre.
Vet inte om de hör i hop. Men om det inte blivit bättre efter resan så får jag nog ringa någon och kolla så det inte är något farligt. Man ska vara rädd om sina ögon.


Nu blir det en dusch, sen ska jag försöka planera packningen lite.
Shit vad jag längtar efter att åka bort och få använda mina klänningar och vårkläder!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback