Torsdagspromenad

114636-261


Vi har en underbar skärgård här i Kristinehamn. I Torsdags så for jag och M till gymmet och fixade gymkort så nu ska jag allt ta mig dit.
Efter det så tog vi en promenad ute i skärgården. Underbart väder och solen värmde.
Satte oss och bara njöt av varandras sällskap en stund längst ut och fick sällskap av en nyfiken lite polare(bilden i mitten längst ned). M tyckte han var lite läskig, han kom så nära.
Skulle vilja ha en ny bättre kamera, min digitalkamera gör inte riktigt världen rättvisa, men den får duga så länge. Ute i dagsljus fungerar den faktiskt ganska bra ändå.

Hoppas att det blir många såna kvällspromenader i sommar nu.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback