Tristessen med att vara sjuk

Det är dagar som denna som jag verkligen saknar min familj...
Jag har inte haft tid att åka till dom på länge nu.
Orkade inte följa med till Ms kusin, eller rättare sagt jag sov och M tyckte att han skulle åka själv så jag fick vila.
Magen värker. Jag är trött på att vara sjuk, det är så himla tråkigt!
Om jag bara hade en laptop och kunde få hem lite serier hade det varit toppen, men nu har vi en stationär och den orkar jag inte dra med mig in till sängen ;)

Jag vill också umgås och ha trevligt ikväll. Käka gott och bara vara.
Tanken på mat just nu gör mig bara mer illamående.
Suck.

Hoppas kvällen har något bra att erbjuda mig ändå.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback