Vill ha från H&M

114636-274

När man är hemma själv och har tråkigt så hittar man mycket som man verkligen vill ha!
Som dessa godingar från H&M. Någon som vet hur byxorna sitter?

Jag ställde in med Jenny idag fast jag verkligen såg fram emot det, kände att jag inte skulle vara ett roligt sällskap med min migrän.
M ville ha lite sällskap på en runda på stan så jag var snäll och följde med. Han köpte chinos på JC och jag blev märkta avundsjuk, jag vill också ha chinos!
Vi hämtade också ut filmrullen vi lämnade förra veckan med bilderna under vattnet från Grekland. Kass kvalité på dom men det är mysigt att se och drömma sig tillbaka i alla fall.
Sen tog vi en glass i skärgårde med Daniel och Camilla. Nu sitter jag här och drömmer, lämnad ensam i denna underbara kläddjungel.
M kommer bli tokig när han kommer hem ;)

Ikväll så klickar jag i alla fall i väg en beställning till Forever21.
Jag känner att jag inte riktigt vågar chansa länge, klänningen måste jag verkligen ha och jag skulle hata mig själv om den tog slut. M ville ha några tishor också.
jag har skrivit en liten lista på en del jag vill ha, blir ungefär 130dollar(runda slängar 800sek).
Det är överkomligt för de nio saker som står på listan. Troligvis kommer det nog bli plus minus någonting också när jag väl ska beställa.
Sen är det köpstopp igen, men chinos, det vill jag allt ha!

/A

Kommentarer
Vanessa säger:

Läste på kenzas blogg att du undrade hur kläderna på forever21 sitter, de sitter som hm, Storlek S passar även XS :)

2008-04-23 | 21:32:40
Bloggadress: http://shehani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback