Morden i Midsomer - Nattinatt!

Bästaste programmet på tvn, tacos till det, mums, det smakade ljuvligt idag!
Förut åt vi det varje helg typ men nu var det säkert minst en månad sen, har saknat det : )


Vår hyresvärd kom upp på vinden förut när jag och M hade som mest fullt upp med att rensa och talade om att det kommer två stycken för att kolla våran lägenhet imorn. Så det var bara att knalla ner och städa!
Inte kul när folk ska komma hit och kika, känns lite olustigt faktiskt.
men men så är det.


Tänker åka till Marcus föräldrar under tiden då, han tränar och jag vill inte vara här när det kommer folk.


Nu ska jag återgå till det sista av morden i midsomer och sen knoppa.


Nattinatt med er sötnosar!

/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Det kommer det säkert bli, men det är nog bara bra för min del för det känns som det kommer bli mer avslappnat då.

2008-08-05 | 23:06:22
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback