Mycket att skriva om!

Jösses vad mycket det finns att skriva om nu.
Jag är helt slut efter en fullspäckad helg med bröllop.


Jag låter det vara osagt än så länge, har inte riktigt inspiration till att sitta still och formulera mig för tillfället.
Men jag kan säga att bröllopet var fint och jag var sjukt stolt och lycklig!


Igår var jag hos optikern, specsavers.
Får två par glasögon för 2090 kronor och då är det inklusive undersökningen! (man får ett par gratis)
Sjukt billigt med andra ord, ångrar inte att jag gick dit.
Nu är jag spänd på att få dem också. hehe.
Jag hade ju i tankarna att skaffa progressiva (för er som inte vet, två delat glas typ. Man har både vanligt och läsglas i samma för att slippa sätta på och ta av dem hela tiden.)
Men jag kommer istället att få två par. Jag lyssnade på henne, hon vet ju trotsallt bäst =D
Så ett par kommer jag att kunna ha på föreläsningar (ser tydligen dåligt på långt håll också nu) och ett par ska jag ha om jag ska streckläsa inför en tenta.
Ett par svarta och vita bågar och ett par som är svarta och rosa.
De svartvita var det första paret de tog fram åt mig och det var kärlek vid första ögonkastet.
Men det andra paret var otrooligt svårt!
Men jag är nöjd och hoppas att jag kommer tycka det när jag måste ha dom varje dag sen också ;)


Så till alla er som funderar på glasögon. Gå till Specsavers, inte synsam, om ni vill ha billiga glasögon.



Nu ska jag försöka städa upp lite här och ta lie kort på lägenheten. Har inte kommit så långt än, skulle ha gjort det för längesen. VIll som sagt spara lite minnen härifrån.



och ett stort tack till er sötnosar som faktiskt kikar in här dagligen fast att jag har varit superdålig på uppdateringar.
<3



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback