Seg jobbdag

Idag var det riktigt segt på jobbet, hände verkligen inte mycket och vi hade inget att plocka med direkt heller.
Tur att jag jobbade en timme mindre då (tack vare att jag var där en timme längre igår) annars hade det varit ännu segare idag.

Har precis avnjutit en kycklingbaguette från Café Paus som jag tog med hem. Orkade inte laga mat lat som jag är.
Nu ska jag försöka hitta något snyggt, men ändå varmt och praktiskt att ta på mig inför konserten ikväll.
Det ösregnar ute, och jag tror att vi kommer sitta ute under konserten om de inte har fixat något annat.

Jag vet faktiskt inte vad man ska ha på sig.
Helst skulle jag vilja ha en regnkappa likt denna från Ellos med snygga stövlar till.
 

Men nu äger jag ingen sån, jag äger faktiskt inte ens en regnjacka, dåligt.


Idag kom mitt personbevis, så idag ska jag slänga på blanketterna om namnändring, läbbigt!


/A

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se säger:

Tack för dina kommentarer! :) Kul att du är så flitig på att lämna avtryck efter dig, me like!

2008-08-08 | 14:55:57
Bloggadress: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback