Tokig och obehag.

Ibland blir jag tokig!
Hyresvärden knackade precis på och sa att om en kvart kommer det en för att titta på lägenheten.
wiie, jag sitter i morgonrock och trosor, sängen är obäddad.
Kändes väl inte sådär jättekul.
De kanske kan förvarna lite tidigare, det är ju inte direkt så att jag vill vara hemma eftersom det inte är jag som ska hyra ut den!

Han förstod väl dock efter en stund och ska se om han kan komma när vi jobbar i eftermiddag istället.
(Han tyckte inte att det gjorde något att sängen inte var bäddad) (Eeh, joo! Ofräscht)


Undrar om det kommer hålla på såhär resten av veckorna nu? Med en massa folk som ska springa i våran lägenhet.
Jag vet ju att det inte är våran lägenhet så länge till men vi bor ju faktiskt här nu och har betalat för det så vi borde väl få ha något att säga till om?

Känns obehagligt.

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Ja, det var också en anledning till att jag ville att dom skulle skriva.. Man lär sig av det negativa om man säger så.

2008-08-07 | 11:59:41
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback