Torsdag 7e Aug

Idag är det grått och trist utanför. Knallade upp vid nio vilket verkligen är tidigt för att vara mig.

Ska se till att knäppa de där korten på våran älskade lägenhet idag.
Kändes lite olustigt igår att veta att det var en massa härinne och kollade, det är ju inte direkt så att de tittar på färgen på väggar och tak utan de kikar ju faktiskt på våra grejer också.
men men, jag hoppas i alla fall att de får någon som vill ha lägenheten, och jag hoppas att vilka de nu är kommer trivas minst lika bra som oss. Jag skulle gärna bo kvar här många år till.


Idag ska jag börja packa ned i kartonger, känns konstigt.
Jag har ju vetat länge att vi kommer flytta men nu börjar det kännas nära och verkligt.
Vi kommer att flytta nästa helg! Bara en vecka kvar i denna lägenhet nu nästan.

Shiet.
Jag är livrädd men samtidigt så förväntansfull på vad Borås har att erbjuda.
Marcus ska dessutom på TVÅ arbetsintervjuer, och den ena lät väldigt lovande.


Nu ska jag göra mig lite frukost och läsa vidare.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback