Förvirringen är total



Från total lycka till total förvirring, det kan sammanfatta min kväll ordentligt.
Jag orkar inte ens gå in på vad det handlar om men jag blir bara så otroligt trött, arg och förvirrad!
Jag hoppas att allt inte är som det just nu verkar utan att allt verkligen är som det sades från början.
Tyvärr tvivlar jag på det med tanke på det jag redan vet. Kan det någon gång gå vägen helt och hållet för mig eller ska mitt liv alltid vara såhär? Fyllt med oro och förvirring, som en bergochdalbana, utan att man ens kan påverka det själv.
Ibland undrar jag om folk är idioter bara för att jävlas med mig eller om de verkligen är det i verkligheten.
Ingen behöver ta åt sig, det är mest bara ordbajs just nu.

Jag säger ingenting så har jag inget sagt, förhoppningsvis är allt som det ska och inte så som jag tror nu.



Hejhopp & godnatt

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback