Friiiday



Kvällen igår blev inte riktigt som tänkt.
Marcus kom hem tidigare och alla jäkla däckfirmor hade stängt, vi åkte runt hela stan och letade. Så jäkla typiskt.
Sen käkade vi mat och slog in alla julklappar. Skönt att det är gjort nu. Nu längtar jag bara hem till familjen faktiskt.


Tillät mig att sova lite längre idag. Känner mig inte sådär tokpiggelin faktiskt. Det värsta med denna dagen är att det ska städas i gamla lägenheten hela dagen, och sen har jag tvätttid. Jippey
Det finns roligare saker att göra en fredag. Men men, det behövs och det ska bli skönt när det är klart!
Vill ju verkligen att de kan hyra ut lägenheten till första januari, är inte sugen på dubbelhyror när studielånet är mindre i December. Kommer leva som en fattig kyrkråtta ända till slutet av Januari nu. =(


Nu ska jag leta lite inspiration till min klänning jag måste ta och sy snart.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback