Jul & Nyårs visiten hem.


Det verkar bli en alldeles för kort vistelse hemma i Värmland över jul och nyår.
Jag vet inte än vilket datum jag åker hemåt men det verkar som att jag kommer tillbaka till Borås redan den första januari. (Åker förmodligen mellan 19e och 21a, om jag inte väntar på Marcus.)
Tråkigt, men så blir det nog. Kanske är det lika bra eftersom vi har två tentor i mitten av januari. Jag får åka hem efter dom och stanna lite längre. Lär knappast hinna med alla jag vill hinna träffa över jul och nyår, det är ju så mycket med släkten då.
Mest tycker jag synd om M faktiskt. Som det ser ut nu så slutar han den 23e och får åka hemåt då, och sen tillbaka till Borås för att jobba den andra. Han hinner verkligen inte med någonting.




/A

Kommentarer
Malin säger:

oj, ja åker nog hem till föräldrarna den 21:e och tillbaka i borås den 25:e ^^

2008-12-09 | 11:05:11
Bloggadress: http://selmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback