Kul Fredag



Mina händer är helt skrumpna efter att stått med händerna i vatten i princip tre timmar.
Gamla lägenheten är så gott som klar, ska bara kasta upp det sista på vinden men det måste Marcus hjälpa mig med och sen är det bara lite småstäd kvar. Otroligt skönt!
I helgen kan vi alltså ringa den vi hyr av och säga att vi har flyttat ut och är färdiga med städningen. Hoppas, hoppas, hoppas att dom kan försöka hyra ut den till första Januari! Håll tummarna.


Har fortsatt städandet här inne i nya lägenheten faktiskt. Är en hel del att göra och ambitionen är faktiskt att vi ska vara klara efter helgen för att sedan kunna ta ett välförtjänt jullov.
Ska ta mig en paus på en timme och kolla project runway på tv, har redan sett alla avsnitt men jag blir lika förtrollad varje gång. Tänk om man kunde vara så modig att man vågade satsa på en karriär som designer. Det hade vart nåt...

Sen är det dags för tvätt.
Vilken otroligt tråkigt fredag. Men ikväll är det i alla fall idolfinalen med lite tacos och massa mys!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback