Nighty Nighty



Min rygg värker, har suttit på golvet och slagit in alla hårda paket, nu är det "bara" alla mjuka tråkiga kvar, måste hitta kartonger någonstans så att det blir lättare att slå in dem.



Mina flyttlådor och banankartonger är nu slut och jag kan inte göra så mycket mer än vänta in morgondagen då jag får springa tre trappor ned och tre trappor upp ett stort antal gånger med dem. Jippey, inte direkt så att jag längtar, det kommer ta en evig tid att flytta allt själv. haha. men då vet jag ju vad min morgondag kommer att handla om.
Hoppas elen är inkopplad då!


Nu myser jag framdör Desperate och sen blir den otroligt stora, kalla och ensamma sängen.
Upp tidigt imorgon och hoppas på att allt går smidigt under morgondagen.


Natti natti med er *
(ni är rätt många som kikar in om dagarna, varför skriver ni inget?)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback