Sick and tired


Jag är supertrött redan. Bra. Då kanske jag kan somna ordentligt ikväll, har sovit så otroligt dåligt senaste veckorna så det känns som att jag aldrig blir riktigt utsövd. Kanske är det det bittra vädret som gör det också, och flytten spelar in så klart.
Har plockat en hel del idag och faktiskt hunnit skriva ihop lite anteckningar också. Skönt, då har jag gjort lite vettigt.


Snart slutar M för dagen. Undrar om det blir en snabb runda ner på stan för att kika efter en badrumsmatta, eller om vi tar det någon annan dag. Är inte så sugen på det idag men det skulle behövas en så fort som möjligt. Det märks.


Det ser mörkt ut på bilfronten just nu också. Har vi inte hittat någon lämplig innan januari är slut så ska vi se om vi kan betala tillbaka det på lånet. Det känns onödigt att ha lånat till bil och inte hitta någon och sedan ha massa pengar över. Visst finns det alltid hål att stoppa dom i men det är bara dumt och det blir ju mer ränta för oss att betala liksom.
Men helst av allt vill vi ha en bra fungerande bil, helst innan jul så att vi slipper köra rishögen hemåt skogarna.



/A

Kommentarer
Filippa säger:

Åh vilken fin header du har! Hela designen är fin! :)

2008-12-09 | 11:16:20
Bloggadress: http://flings.blogg.se/
Fru Evelina säger:

åh jag är också så trött, men kan ändå inte somna... knäppt det där =)

hoppas allt är bra med dig tjejen!

kram

2008-12-09 | 21:54:00
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
Inga-Lisa säger:

Hej! Vilket fint namn du har, måste jag bara säga!



Mvh

Inga-Lisa

2008-12-09 | 23:23:15
Bloggadress: http://ingalisafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback