Toooorsdag



Idag vaknade man upp (riktigt trött) till ett vitt Borås. Myys. Nu har vi äntligen lite snö igen även om den säkert snart försvinner. En seg föreläsning idag, orkade knappt lyssna.


Nu sitter jag här och fryser. Tror jag ska bädda ner mig i sängen en stund och sova lite. Imorgon ska jag inte upp så då gör det inget om jag inte kan sova ikväll = )


Igår bakade vi pepparkakor och fnissade, det var mys, mer såna dagar tack! <3
Har så sjukt härliga människor omkring mig här nere!


Jag hoppas M slutar jobbet tidigare så att vi kan åka i väg och köpa vinterdäck till bilen. Annars lär vi inte komma hem med den om vädret ska vara såhär. Rätt olagligt också för den delen att köra med sommardäck på nu.
Dyrt kommer det bli, men han sänkte ju bilen med tretusen så lite bidrag kan man väl säga att det blir.

Sen ikväll är det myskväll och jag har beslutat att det då är dataförbud! : )


Sängen lockar nu... ciaooo


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: De tog ett par dagar bara : )

2008-12-11 | 22:24:12
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Zandra säger:

Fler sånna dagar blir det absolut! <3

2008-12-11 | 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback