Trött och sliten



Det går verkligen segt att flyttpacka, det är ju verkligen så otroligt tråkigt. Men nu är i princip hela vardagsrummet nedplockat. Förutom alla stora grejer och så. En hel del lär jag få tag några saker i taget bara, massa pärmar och grejer som väger hur mycket som helst.
Får hela tiden tänka på att inte packa för tungt eftersom det är jag själv som kommer få bära allt sen liksom.


Huvudet värker och jag har blodsmak i munnen, borde kanske ta mig en lite tupplur på soffan och stressa ner lite, men då kommer jag nog inte kunna somna i natt och det vill jag inte riskera. Finns inget värre än att bara ligga och vrida och vända på sig om kvällarna



Tydligen kommer det någon snubbe snart och kollar varför inte elen funkar som den ska, den ska tydligen vara igång.
Hoppas det funkar för då kan jag få lite mer gjort!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback