Alla hjärtans

Visst är det en dag som många hatar.
Jag förstår det, det är inte roligt som singel att stå och se på när alla par pussas på stan och ser sådär nykära ut.
Men varför inte göra det bästa av situationen, det är trotsallt bara en dag. Det är ingen som sagt att man måste ha någon för att fira den. Vännerna räcker väl gott, eller?


Jaja, min dag blev i alla fall fin.
Vi började med att tvätta bilen, passade på när vädret ändå var bra.
Sen kollade vi på Elins teaterföreställning med klassen, M och jag kände oss väldigt gamla när vi smög in tillsammans med nior på teatern :D haha. Kunde inte gå på allmänhetens föreställning vid sju så vi smög in när skolorna skulle se ;)
Sen knallade vi till kinan och M bjöd på god mat.
Åkte vidare till Degerfors och firade min brorson Kevin som fyllde 6 år igår.
Sen hem för lite mys i soffan framför Du är vad du äter och efterlyst.


Så hela dagen var fullspäckad igår.


Kommentarer
T säger:

läste igår i tidningen att 2 av 3 unga mår piss på allahjärtansdag bara för att de känner sig ensamma och sånt där (som du beskriver i din blogg) det är typ.. 66%!! apmycket ju! så himla sorgligt :(

2008-02-15 | 09:33:27
Bloggadress: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback