ÄNTLIGEN!

Så äntligen har vi varit på gymmet och fått instruktioner och gick genom maskiner och så. Jag är redan helt slut, och nu är jag ännu mer peppad på att gå dit om och om igen.
Vi tar en vilodag imorgon, gick upp så tidigt idag för att vara där nio och sen jobbar vi hela dagen. Så imorgon är det vilodag och sen jobb för min del. Sen knallar vi nog till gymmet på måndag och sätter i gång igen.
Fan vad otränad jag är! Det här kommer bli så bra sen =D



Det känns som att helgen redan är över. tråkigt det känns...
Kommer att jobba till åtta ikväll och då vet jag inte vad det blir.
Madde har fest men jag vet inte om jag är så sugen på det.
Jag både är och inte är. Ska ändå jobba imorgon och denna vecka har varit sjukt jobbig.
Vi kanske kollar Kill Bill 2 istället, kollade på ettan igår.
men både M och jag är sugna på något annat än hemmakväll för en gångsskull.
Vi får se hur det blir.


Blev bowling igår tillslut i alla fall, med Camilla och Daniel där Camilla och jag ägde första serien.
Sen gick det som vanligt skit för mig men Camilla hon häll i sig och vann över båda herrarna storslaget. :)
Tjejer kan minsann.
Det var väldigt roligt faktiskt, kul att äntligen kunna umgås med ett annat "par".


nej nu ska jag duscha och sen väntar maxi :/


/A

Kommentarer
IDA säger:

Jag heter med Anna Ida :) fast Anna är mitt andra namn och Ida mitt första :)

2008-02-11 | 18:56:38
Bloggadress: http://www.guldivar.blogg.se
L i n d a . B l o m säger:

S: Men eftersom att detta inte är någon STOR tävling så gör det inte så mkt : )

2008-02-12 | 10:55:13
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback