Dålig uppdatering

Det blir inte så mycket uppdaterat här just nu.
Har haft fullt upp med en sambo som legat sjuk och ett jobb att gå till.
Igår blev jag glad när jag skulle få jobba 10-15 istället för 14.30-20. Skönt att få gå dag för en gångsskull men det slutade med att jag jobbade två pass. 10-15 och sedan 15.30-19. Snäll som man är.
Så jag spenderade hela dagen igår på jobbet, men det gick ganska fort med tanke på att jag hade massa att göra på förmiddagen. Hade scanningjour, djurmat + skönhet och hälsa avdelningen att hålla koll på : ) Kul hade jag i alla fall.

Idag är min enda lediga dag denna vecka och den ska jag spendera med att städa och göra fint.
Inte så kul på en ledig dag kanske men å andra sidan gör jag det hellre idag än nästa vecka då jag har semester. Den veckan vill jag spendera på annat sätt.
Får väl se hur mycket städat det blir dock, med tanke på sjuklingen.

Ska hämta ut paket från H&M sen, wiiie. Kommer knappt ihåg vad det är.
Det är nog i alla fall ett linne ur Fashion against AIDS kollektionen, tog en storlek för stort men jag hoppas det passar ändå. Det ser jag om ett par timmar när jag orkat hämta det.


Jag måste verkligen skaffa mig en symaskin snart. Jag har så många idéer i skallen jag måste göra något av!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback