Fredag

Dagen igår var väl inte bara bra heller, min nacke gjorde ondare än någonsin och när vi gick till kinan så knäckte det till något otroligt i den.
Så idag måste jag göra det jag verkligen bävar för, jag måste ringa sjukhemmet nu.
Jag har 45minuter på mig innan telefontiden stänger för lunch. Usch, jag hatar sånt här. Det är det värsta som finns att ringa. Jag vet inte vad jag ska säga dem riktigt.
Nackont är ju inget farligt i sig och går ofast över av sig självt. Men nu är jag snart inne på min fjärde vecka med riktigt ont och det eskalerar hela tiden, får mer och mer ont så nu måste någon göra något åt det.

usch. Ska snart ta mod till mig... snart...




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback