Gammal blogg.

Jag kollade min gamla blogg och insåg att jag har bloggat sen Augusti 2005 på den adressen, längre än dom flesta faktiskt. Det är ledsamt att läsa i den dock, för det mesta är det ledsna inlägg. Jag skrev som mest när jag var som mest förvirrad över min identitet och var som svagast som människa. Jag var livrädd för livet och framtiden.

Men jag måste säga att jag har tagit mig själv dit jag vill och längre ska jag : )



Har varit till apoteket och köpt smärtstillande, hoppas de hjälper. Hittade ett snyggt skärp på Lindex för halva priset, trevligt. Sen tog jag mig en liten promenad i solen. Det var skönt, lite kallt men solen värmde emellanåt.


Nu har jag så sjukt tråkigt så det är inte sant. Det är minsann inget roligt att vara hemma från jobb när ingen annan är hemma.
Elin har paus i allt teatrande nu ett par timmar så hon kanske gör mig lite sällskap. =)

Har precis avnjutit en lyxlunch...nudlar med kycklingkrydda. Den smakade dessutom gammalt.
haha.


/A

Kommentarer
Sandrah säger:

Jag har också bloggat sen 2005 men skrev då också mest ledsna förvirrade inlägg.. lite kul att läsa nu dock och se hur mycket man förändrats =)

2008-02-17 | 12:28:11
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback