Kläder, kläder

Igår hämtade jag förresten ut mitt efterlängtade paket från ellos.
Dessvärre så passade inte skorna, jag som längtat så!
Ska prova med strl 37 och se om det blir bättre, tror att det kommer bli för stort men då får jag väl lägga i sulor eller något. För jag vill verkligen ha skorna! Morr.

Tröjan passade i alla fall perfa, nästan så att jag är sugen på att klicka hem ett par till i andra färger. Men det känns tråkigt att ha samma plagg hela tiden fast olika färg så det blir nog inte så.

Undrar om man ska lura med M till karlstad eller något imorgon, är sugen på H&M's skjortklänning. Ångrar att jag inte köpte den sist vi var där. Den fanns visserligen bara i svart. Kanske ska åka till Karlskoga istället.
Eller nej, där har de aldrig någonting.

/A

Kommentarer
Annamellita säger:

Svar: Ja det gör det ju :) Jag sparar på mitt hår så jag försöker att inte gå och klippa mig så ofta, men ibland måste man ju för att det ska växa :)

Det är ursnyggt! Jag har inte sett någon som har det här på skolan så det känns bra.

Jag fick med nyss ett paket från Ellos. Vad hade du beställt? :) jag väntar spänt på ett par skor som kommer i mars, hoppas så mycket att de passar.

2008-02-01 | 12:02:15
Bloggadress: http://annamellita.blogg.se
Mizca Rödebäck säger:

Just därför psykolog är på tal .. Någon att prata med ..

2008-02-01 | 16:32:50
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Alexandra säger:

Varsågod...ska du inte vara med i min tävling nu då?

2008-02-01 | 21:56:48
Bloggadress: http://alexandramariameyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback