Onsdag

Det känns redan som att den här veckan är slut, det känns inte roligt.
Jag har såå tråkigt och det bara skvalar ner regn från himlen. Vart tog solen och det fina vädret vägen??
Idag ska jag i alla fall träffa Elin, får se om det blir jag som åker till Degerfors eller hon som åker hit.

Undrar om jag ska lura med mig M till Karlstad imorgon, måste ha lite snygga jeans bl.a. om jag ska vara snygg på eventuella arbetsintervjuer. = )
Hittar aldrig några men har hört att Gina, BikBok och Cubus kan vara något. Jag är så instängd på JC och Carlings när det gäller Jeans så att nästa gång jag ska kolla så blir det till att vara öppen för alla förslag. Jag vill i alla fall ha ett par stuprörs, för det är absolut snyggast!


Har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig i helgen.
Vad passar att gå på konsert i och sedan vidare för lite uteliv?
Det tråkiga är att jag faktiskt inte är ett dugg peppad på kent, vad har det tagit åt mig egentligen?
Känslan kanske infinner sig framåt helgen, om inte annat så ska jag peppa mig själv att bli det.
Ska nog börja med att bränna ut en skiva till bilen med alla kents låtar på. Gjorde det en gång förut men den fungerade inte =S

Kommentarer
Maria säger:

God Morgon! Hoppas du får en underbar dag!
Förresten jag har 6 stycken tävlingar i gång i min blogg nu! :)

2008-02-27 | 10:24:25
Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback