Sängen eller jobbet?

Jag är sjukt trött på att må dåligt!
Idag vaknade jag tidigt, tidigt i morse med en huvudvärk som inte är av denna värld.
Jag somnade tillslut om, egentligen borde jag nog ha tagit tabletter.
Idag kom jag upp halv tio, har nu försökt få i mig lite esberitox och två tabletter.
Jag vill inte vara mer sjuk nu, det är så otroligt jobbigt.
Idag känns det som att jag blivit överkörd av något stort och tungt.

Funderar på om jag ska sjukanmäla mig, behöver nog kanske vara hemma och vila.
Men jag var hemma två dagar förra veckan så jag har faktiskt ingen lust med att vara hemma igen.
Det är ju så fruktansvärt tråkigt.


Jag får se, äter lite frukost först och sen får jag besluta mig för om det blir sängen eller jobbet.


/A

Kommentarer
Nathalie säger:

Äsch, vi kan åka fler gånger =) Har längtat dit i flera år nu, kan inte vänta längre =) När tar vi Miami då??? ;)

2008-02-05 | 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback