Shopping

Yes, idag blir det Örebro innerstad med mamsen. Ska bli mysigt, var längesen vi var och shoppade tillsammans.
Jag har en liten lista på saker jag måste/behöver ha, får se om det är som alltid att det är det jag inte hittar.
I alla fall behöver jag jeans, två par kanske, sen några snygga tröjor och några tishor.
Ska även knalla in på min favorit sytillbehörsbutik och köpa lite tyg, jag ska syyy : )

M och jag pratade lite igår och om jag bara bestämmer mig snart så får jag symaskinen som jysk har annons på av honom. Tidig födelsedagspresent. Som det känns nu så tror jag att jag ska nappa på det. Ska prata lite med mamma sen, hon kan symaskiner lite bättre än jag. Jag har kollat lite på den och jag tror att den duger så länge till det jag vill ha den till i alla fall. Sen får jag väl byta upp mig när jag har råd istället.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback