Sofis mode

Att jag ogillar Sofi Fahrman är inget jag sticker under stol med.
Tyvärr så är nog det som vanligt, svenska avundsjukan och det faktum att jag aldrig träffat eller pratat med henne.
Jag har en förutfattad mening, det står jag för. Om hon kunde ändra den åt mig så fine, jag är öppen.

Men det jag skulle skriva var egentligen, även om jag inte gillar henne så måste jag ge henne en stor eloge för hennes tidning, Sofis Mode. Även om jag inte är största fanet av just tidningen så har hon ändå gjort det många drömt om. Och jag måste erkänna att jag smygläser den OCH inspireras av den.

Jag gillade speciellt denna artikel, och det beror nog mycket på att jag alltid gillat sportmode. Jag bodde i mjukisbrallor och träningströjor när jag var yngre. Nu tycker jag att det har blivit för slappt och jag gillar att klä upp mig lite mer, men det visade visst Sofi att det inte har blivit för slappt. Man kan klä sig sportigt och samtidigt se helt fantastisk ut. I like it. Bra jobbat Sofi. Bäst gillar jag denna kombon med chinos och kuvertväska.

image205



























Kommentarer
Marie säger:

tack för dom jättefina orden du skrev i min blogg:D

2008-02-15 | 11:01:56
Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback