Tisdag

Jag skulle egentligen ha gått upp lite tidigare och ringt vårdcentralen idag, för min nacke dödar mig. Den blir bara värre och värre. Det kommer bli sjukt jobbigt att jobba idag p.g.a. den. Men jag får stå ut. Jobbar inte så länge. 12.30-17, så jag får försöka stå ut så får jag ringa imorgon om den fortfarande inte vill gå över.


Någon som vet vad man gör med nackont?!


Igår var en underbar dag.
M och jag knallade på stan en sväng, först var han på arbetsintervju och jag knallade då själv.
En pinsam incident på apoteket när jag hämtade ut min medicin för astma.
Jag får hämta den åtta gånger under ett år, och jag borde ha hämtat ut i alla fall sex av dem, men har bara hämtat en, den första. Hon tyckte visst att jag slarvade lite =) uups, hon var rolig.

Sen käkade vi lunch på stan, det var mys. Knallade hem och M fick reda på att han fick godkänt på senaste tentan, vilket han inte trodde eftersom hans studerandekompisar inte hade fått det.
Så  han blev toklycklig, vi åkte och köpte semlor och for sedan till hans mormor och morfar.
Jag åkte sen vidare till min mamsing. Vi solade och gottade oss ett tag och sen pratade vi lite.

Jag har alltid fullt upp på mina lediga dagar.


Nu måste jag duscha och göra mig i ordning för jobbet.



/A

Kommentarer
evelina säger:

usch då, vad har du gjort? sträckt dig på nåt sätt?

2008-02-12 | 16:21:38
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se
evelina säger:

åh vad kul! bad du om en extra kedja med? eller ska killen ha båda brickorna?

kram

2008-02-12 | 16:29:11
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback