Weei, jag vann :)

Dagen kunde inte starta bättre då jag faktiskt vann en klänning/tröja. Shiet, jag som aldrig vinner något. Kanske ska jag passa på och köpa mig en lott sen efter jobbet också, kanske har en turdag idag? I hope sooo =)

Börjar må lite bättre nu också, alla tabletter börjar ta ut sin rätt.
Ska nog försöka äta lite innan jobbet nu också så att jag inte börjar må dåligt igen.
Tror huvudvärken kan bero på en ständig rygg- och nackvärk som bara eskalerar hela tiden.
Usch vad jag tycker synd om mig hela tiden och klagar : (


Jag har suttit och pillrat lite med skrivaren och det var inte så svårt. Skrivaren var inställd på fotoutskrift sen vi gjorde massa tavlor hemma. haha knas, M är inte så tekniskt. Så jag ställde bara om till vanlig utskrift så kastades nästan pappren ut i stället. En rejäl fart på lilla skrivaren. Den har gått varm nu ett tag, har sedan jag skrev sist kanske skrivit ut en hel bok. Känns nästan så i alla fall, måste vara närmre hundra sidor. Men ska jag klara tentan med bravur så måste man offra lite papper och tid :)
Det känns bra nu, bara jag kommer in i ett litet mantra så ska nog allt gå vägen. pluggapluggaplugga



/A

Kommentarer
Lovisa säger:

Ja en lott kanske man skulle satsa på idag..fast jag brukar ju aldrig vinna i alla fall!

2008-02-01 | 11:25:22
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/loviissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback