Är du?

Är du kär? Som aldrig förr!
Är du trött? Är alltid trött, har nog brist på massa vitaminer
Är du shoppingsugen? Ja men jag ska spara, spara och spara
Är du ressugen? OM jag är, jag toklängtar efter en resa!
Är du skolsugen? Njae, jag borde plugga men det går inget vidare
Är du festivalsugen? Nej
Är du alkholsugen? Nej inte direkt
Är du saknad av nån? Det hoppas jag =)
Smeknamn? Sessan & Älskling
Hur många timmar sov du inatt? Alldeles för många!
Vilken film såg du senast? En prins i New York, min favvis!
Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se
Vad sa du senast till vem? Tack, Hej då. Till Elin som kom tillbaka för att hämta ett brev hon skulle lägga på åt mig. Hon glömde det först men knatade tillbaka och plingade på : )
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Elin: Jag slutar nu så jag går mot banken ;-)
Vad gjorde du i förrgår? Jobbade
Vad har du gjort idag? Städat, kollat massa bloggar och piercingar, Varit på apoteket, Lindex och Vetekransen. Fikat med Elin här hemma. Nu blir det jobb.
Vad såg du senast på tv? Gilmore Girls medan vi fikade nyss
Senaste köp? ACOs B.U.S. för ansikte och kropp. Ett nagellack på rea från Lindex och fikabröd från Vetekransen
Vad har du på dig nu? Jeans och min kortärmade sweatshirt. Snart jobbkläder
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till M när han gick till skolan imorse.
Vad drack du senast? Kaffe
Gillar du att laga mat? Ibland
När sjöng du senast? Kommer jag inte ihåg, kan ha varit igår
Vad gör dig lycklig? Mina vänner, familj och min blivande man <3 ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback