Årets

Årets tv-serie: Måste vara desperate Housewives, gillade det inte förut men hösten som var har jag suttit klistrad.

Årets fest: Oj, det måste vara julfesten med jobbet! Eller Drinkkvällen hos Josse i somras. Eller...eller...eller.

Årets stilikoner: Jag inspireras av ingen och alla.

Årets stilar: Jag älskar oversize och leggings!

Årets pryl: Min Ipod kanske.

Årets plagg: Klänningen, har aldrig använt det så mycket som detta år. Har alltid varit en pojk-flicka tills nu. 

Årets accessoar: Måste vara min guldring <3 

Årets ha-begär:  Ny klocka, fast än har jag inte köpt någon! 

Årets stad: Sverige - Göteborg, alltid! och så Chania i Grekland. 

Årets bok:  Har inte läst någon faktiskt. Bara mina pluggböcker men de räknas inte.

Årets panik: Har varit ett lugnt år utan panik. Det enda var väl hur vi skulle ta oss hem från Arlanda efter att planet från Grekland blev försenat två timmar och vi missade bussen som vi beställt hem. Men allt ordnar sig alltid så den paniken varade inte så länge. Jag har lyckats med det jag trodde var omöjligt. Att se det positiva i det mesta och bara ta det lugnt. "ta´t lugnt, det ordnar sig!" ;)

Årets sajt: måste vara alla bloggar, bilddagboken och aftonbladet har nog spenderat mest tid där :)

Årets film: Oj. Rent, Grease och Moulin Rouge är alltid mina årets filmer. men en ny för 2007. Det vet jag inte.

Bästa parfymen: Oj igen. Jag gillar pumas, eller Sarah Jessica Parkers.

Bästa shoppingen: Beror på vad man är ute efter :D

Bästa resa: Var i Portugal och Grekland men Grekland var något att minnas. Dit ska jag fler gånger!

Bästa uttrycket: Inget speciellt men jag gillar "What we do in life, echoes in eternity". Tänkvärt.

Årets drink: Alla i Grekland :) 

Årets artist: Amanda Jenssen från Idol är väl den som jag fattat mesta tyckte för. Gillar hennes hesa röst.

Årets låt: Oj, det kan jag inte välja!

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
Portugal
Grekland
Familjen
Vännerna
Förlovningen


Hittade listan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback