Hatkärlek!

Det kan inte bara vara jag som känner den, hatkärleken.
Jag är inte ensam om att en gång i månaden må så fruktansvärt dåligt och hata att vara kvinna men samtidigt bli lika glad varje gång lingonveckan kommit. Det är ju ändå ett bevis på att kroppen fungerar som den ska och att man inte har ett litet liv som knytit sig fast i livmodern på en. Men jag önskar lika innerligt varenda jävla månad att jag hade fötts som man istället och sluppit hela skiten.

Kanske kommer en veckas djävulskap varenda månad någon gång föra något bra med sig.
För någon gång i livet kommer jag bli hur lycklig som helst över att jag i nio månader ska slippa den.
Men just nu är det långt borta!


Varför föddes jag inte som en man?!


 


Kommentarer
emelie säger:

Nej fy, jag gillar henne inte heller ;P

2008-01-27 | 12:45:57
Bloggadress: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback